TVB Youtube頻道風格抄足《ERROR自肥企画》連累女神無辜被網民鬧:快啲離開TVB啦

文: Ling Kwok
2021.05.21

ViuTV的最新節目《ERROR自肥企画》大受歡迎,當中的節目及美術風格更是別樹一幟。TVB早前新開了Youtube Channel名叫女神channel,早前發布一條關於張曦雯的短片竟引發了抄襲疑雲,而且抄足《ERROR自肥企画》!

《ERROR自肥企画》的美術風格各日本神級動漫《新世紀福音戰士》致敬,而且其節目宣傳海報亦見到ERROR cosplay該動漫的角色造型,充滿玩味。近日TVB旗下的YouTube頻道「女神channel」上傳了張曦雯於兩年前在《3日2夜的》片段,並在標題寫上「自食可肥|但很好味」,其新片的介紹更寫了:「有人話獨食難肥,但其實食得多就肥㗎啦,自己食好多嘢咪肥囉,咪自肥囉,不過好味咪得囉」

不過片段的封面見到「自食可肥 但很好味」、「極正無預算」就與《ERROR自肥企画》的經典對白「自肥可恥 但很有用」、「極秘無制限」字眼相近,而且用色及字體兩者極為相似,令人聯想TVB有抄襲ViuTV的意思。

有網民對此十分不滿,馬上留言大罵「可悲」,更令片中主角張曦雯無辜被罵,叫她盡快離開TVB,而該Youtube頻道也將短片下架。

圖:IG@張曦雯、youtube

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓