Uber香港公佈2021騎呢失物排行榜 司機執獲400部iPhone!唔止漏銀包電話 假牙/黑金 Rolex錶都有

2021.05.24

相信不少「大頭蝦」都試過心急落車漏低野,最近Uber 5月21日公布香港失物認領指數,一數10大最常見失物,驚揭去年有超過400部iPhone遺留在Uber内,仲公開了10大最令人意想不到的失物,估唔到竟然連假牙斬可以遺留,即刻一齊睇睇各項排名!

Uber 失物認領指公佈了去年最常見和最出人意表的失物外,連最常一星期中最健忘的一天,和一天中最為大意的時都有,即刻一齊睇睇各項排名:

10大最常見失物:

10大最令人意想不到的失物:

5大最常被遺留的產品品牌:

5大最常被遺留的電子產品品牌:

5大名牌產品失物:

乘客最健忘的日子和時間:

3位:2021 2 6 日、 2020 11 26 日及2021 2 14

2位:星期五
1位:星期六下午 4

另外,提醒大家使用如果遺留了隨身物品在 Uber 內,只要跟隨以下簡單的步驟,就可以找失物

若你遺失了個人手提電話,可輸入朋友或家人的電話號碼,或透過電腦或其他電話登入你的Uber 帳戶,系統將會連接你與該 Uber司機夥伴。如果司機夥伴接聽了電話,並確認找到你的物品,可協定時間和地點領取失物。如果司機夥伴沒有接聽電話,請留言詳細描述你的物品,以及聯絡你的最佳方法。

來源:uber

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!