香港IG網店靚女雲集慶生照意外紅到台灣 台灣網民選最愛 「試當真」Jessica大熱倒灶!

文: Ling Kwok
2021.05.24

現時做生意多以IG作為宣傳平台,所以網店的種類日益繁多。最近香港有網店意外爆紅,原因出自一張慶祝生日相,因為相中雲集了KOL及網絡紅人,14位都係美女!這張照片竟紅到去台灣,就連當地媒體都有報導。

近日有香港時裝網店意外爆紅,但爆紅原因並非出自所買的時裝,而是一張慶祝生日照。該張生日照見到有14位美女,而中間捧著蛋糕的女生就是老闆娘,她為人低調,就在IG上留言:「以前覺得一班女仔一定會好煩好多是非,但原來係可以咁好玩大家都咁真!好愛大家!」

這張照片其實集齊了近期比較有名的KOL,包括有Youtube頻道《試當真》成員 Jessica(右下、6號)、 YouTube頻道「熊仔頭」熊女郎 Santis Chan(老闆娘左側、3號)、ViuTV《YOLO的練習曲》演員 Cissy(右上、13號)。想不到這張照片有近一萬個讚好,更紅到去台灣。

有台灣網民就在著名的討論區PTT發帖,就在相片上為14位女生標記數字,然後投票選中最愛女生。結果1號Sophia、6號試當真Jessica及12號Sarah高票當選,而1號Sophia更憑著甜美外貌及傲人身材,成為了票后。

1號Sophia
6號試當真Jessica

12號Sarah

其他大熱:3號「熊女郎」Santis


5號 Yoyo

13號《YOLO的練習曲》Cissy

圖及來源:PTT、IG

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓