【一笑渡凡間】利穎怡入行9年一直做閒角 《東張》女神冇光環 首次做單元配角只得一句對白

文: Ling Kwok
2021.06.02

由蕭正楠、湯洛雯主演的無綫(TVB)古裝劇集《一笑渡凡間》最近播出,原來被封為《東張西望》女神的利穎怡都有分參與演出,講到新劇演出,她也百般滋味在心頭,因為這是她第一次被重用的劇集。

利穎怡已加入了TVB已經9年,可是演出機會並不多,就算有都只是飾演村民、孕婦、社工等沒有名字的閒角,所以令人對她最有印象,相信其只有娛樂新聞台主播記者的身份及《東張西望》主持。

不過就算今次拍攝《一笑渡凡間》這個角色,但利穎怡其實只得一句對白:「少爺唔好啦。」而她也把握機會講多兩句,其後劇情講到她受傷後半身不遂,只能靠對眼做戲。雖然利穎怡只得數句對白,但她自開心到想喊,而日後她都希望想積極地往戲劇發展,希望能有更多機會。

圖:IG@利穎怡

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓