39歲胡定欣晒超強柔軟度做瑜伽玩拱橋 告別顯老短髮意外令網民錯重點:終於變返長髮

文: 羅志宏
2021.06.03

藝人胡定欣最近將為邵氏新劇《廉政狙擊》進行拍攝工作,日前定欣就抓緊休息空檔做瑜珈,還在IG上大晒超強柔軟度用瑜伽輪(Yoga Wheel)玩拱橋,不過定欣告別顯老短髮的造型,就意外令網民捉錯重點。

不少網民一方面大讚定欣玩拱橋的柔軟度,另一方面就睇到定欣披頭散髮的造型,不同於早前一直維持住的短髮造型,網民就留言表示:「終於變返長髮」、「是長髮嗎」。

現年39歲的胡定欣近年熱愛短髮造型,但其實都先後被指一頭清爽俐落的短髮look顯老,不但撞樣52歲的伍詠薇,而且撞樣57歲的譚玉瑛,令網民哭笑不得。這次變回長髮的造型,相信在新劇裡亦能有減齡的效果。

圖及來源:IG@胡定欣

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】日清盈優青汁套裝!↓

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓