女朋友唔識揸筷子畀未來奶奶掌摑爆喊 港男無故被嬲成磨心:想問關我乜事?

文: Ling Kwok
2021.06.08

要正確用筷子進食,確實要從小學起,但未能學識的話,只要拿得起進食,長大之後便沒有特別想矯正的心。近日有位港男就在討論區大吐苦水,因為女朋友拿筷子的手勢不正確,意外令他成為了磨心,在網上大呼無辜!

該名港男就在香港討論區以「我阿媽摑左我女朋友一巴!佢兩個都嬲左我!痴Q線」為題,向網民大吐苦水。事緣一家人在家裡食飯,其母見到女朋友拿筷子的手勢不正確,於是訓話數句:「咁大個都唔識揸筷子唔得」

而女朋友聽罷就馬上駁咀:「食到嘢咪得」兩人便爭執起來,而且愈嘈愈激動,言談間港男母親動手掌摑了女朋友一巴,女友頓時爆喊馬上走人。港男立即上前追回,女友大叫對方家人過份,又指責港男沒有幫手,嚷港男不要再找他。

後來港男回到家人,被阿媽喝罵:「畀你兩個激死,唔想同你講嘢。」港男甚為無辜,問網民:「想問關我乜事?」其後網民都替事主感到同情,應該他不小心得罪了兩大不能得罪的女人:女友與母親,又指未結婚就婆媳大戰,為港男的婚後生活感到擔憂。

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】健之堂袪濕茯苓艾草足貼!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓