Apple WWDC 2021 發布會 7 大更新

文: U Magazine
2021.06.08

Apple 今日公佈 iOS 15,為 iPhone 帶來重大更新,以及一系列強勁而嶄新的功能,提昇 iPhone 體驗。包括 FaceTime、幫助減少干擾的全新「專注模式」、升級裝置上的智慧技術、發掘更多資訊,以及透過「地圖」app、「天氣」app 及「銀包」app 等探索世界。

FaceTime SharePlay,可以在會議同時。跟朋友一齊睇戲一齊聽歌。而且有 FaceTime Links,連 Android、Windows 系統的朋友都可以一齊傾。



Focus,可以根據常用 Apps 判斷甚麼 Notification 比較緊要,例如工作時只會彈出同事的 iMessage 或者 Slack 的提醒。


Live Text,在相片中見到的字體,如手寫 WiFi 密碼、舖頭招牌都可以辨認出來,copy and paste 到 Email、Message 等等。


Spotlight 甚至可以辨認相片物件,如動植物,並彈出相關資料。


watchOS  新增了 Portraits Watch Face,可以用人像模式拍下的照片變成錶面。另外 Wallet 也可以加入電子門匙,以至酒店門匙。Mindfulness 除了呼吸 apps 以外,加上 Reflect 這個沉思功能。


iPadOS  iPad 繼續強化 Multitasking,新加入 Quick Note 可以隨時為任何頁面寫下筆記。而 Swift Playground 亦令到大家直接在 iPad 上面製作 apps,令創作門檻再降低。


macOS  新名字 Monterey 帶來新的 AirPlay,SharePlay 等不同設備間的合作,最勁是 Universal Control,只要擺 iPad、MacBook、iMac 在附近,三者可以同時用一個 macOS 介面操控,用 Magic Mouse 把內容拉來拉去易如反掌。

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓