鄭秀文消除疲勞做刮痧背脊驚變豹紋 網民見到嚇親:睇見驚嚇又趕客!

文: Ling Kwok
2021.06.18

鄭秀文(Sammi)最近為工作日夜顛倒,幾乎每日都要做到凌晨才收工。近日她有感工作致背部疲勞,所以就去做刮痧,更表示:「每個人都有自己特別相信的舒緩疲勞方式。刮痧是我首選。」大曬背部刮痧痕跡。

Sammi在IG曬出刮痧相,相中頗為震撼,因為整個背部同手臂全是深紅色,驟眼一看以為變成了豹紋。她更為刮痧寫下感言:「每個人都有自己特別相信的舒緩疲勞方式。刮痧是我首選。」因為完成刮痧五至七日之後,身上的疲累就會逐漸消失。

網民見到,紛紛認同Sammi所說「驚嚇又趕客」,更引來不少藝人回應,林盛斌(Bob)仲話:「使唔使去到咁盡」,鄭融就表示好鍾意刮痧:「正呀好舒服,刮完多飲水」等。

圖:ig@鄭秀文

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】健之堂袪濕茯苓艾草足貼!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓【限時搶⚡】Louiscocoa鳳梨啤酒口味可可即沖營養代餐奶昔!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓