張寶兒自爆童年親子活動係睇樓 希望最少有兩層樓揸手方便轉手 網民:好離地

文: Ling Kwok
2021.06.23

張寶兒2016年參選香港小姐時,就被起底發現其父親是內衣大王,家住銅鑼灣禮頓山豪宅,家境十分富裕。而去年與袁偉豪結婚之後,兩人又購入清水灣豪宅及車位,總值近7千萬。近日張寶兒透露自小與物業結下不解之緣.

日前就有報道指張寶兒父親以$4,800萬元售出禮頓山嘅豪宅,帳面賺$3,700萬。對此張寶兒在公開活動表示童年的親子活動是與父母經常去睇樓,所以自小有概念要買樓投資,父母亦叫她長大後不要過於依賴家人,所以她積極研究投資。

張寶兒同袁偉豪於2020年結婚,他們購入近$7,000萬清水灣豪宅及車位做愛巢,傳聞其父更揼本$4,000萬首期當嫁妝。不過張寶兒直言現時名下物業只有同老公袁偉豪自住的單位,希望將來賺到錢可以買多一個單位收租,同時認為最少都擁有兩層樓,當物業升值時可以轉手。不過張寶兒的言論就被網民覺得離地,同是又羨慕她已贏在起跑線。

圖:IG@張寶兒

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓ 【您去玩我找數】勁送$1000旅行資助金💰↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓【免費送🎁】SPY x Family藍牙音箱!↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓