【iPhone 13傳聞】Apple iPhone 13發布會傳將推出AirPods 3 增加無線充電/支援Hey Siri

文: David Tse
2021.07.30

最近有不少傳聞的Apple iPhone 13發佈會預計將會在今年9月舉行,除了萬眾期待的iPhone 13以外,有消息表示全新Apple全無線耳機AirPods 3將會在8月開始量產,與iPhone 13同步推出。傳聞Airpods 3功能上有幾項更新,一齊黎睇睇!

根據「日經亞洲」報導,消息指AirPods 3將於8月開始量產,並會與iPhone 13及新Macbook 一同發布。另外,DigiTimes報告同樣顯示,Airpods 3相關零件開始「小批量」發貨,有機會在9月的發佈會中同步推出。

傳聞的Airpods 3是Airpods系列自2019年3月推出以來的首次更新。外形方面,新款耳機被指外殼與AirPods Pro相似,而內部結構亦會改良。將會新增無線充電功能以及Hey Siri功能,但就沒有Airpods Pro的主動降噪功能(ANC)。

來源:MacRumourDigiTimes、52Audio、gizmochina

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓