Anson Kong江爗生最叻煮飯仔 認真下廚好charm 網民見到流晒口水:好想老闆煮畀我食

文: Ling Kwok
2021.08.14

MIRROR成員Anson Kong江熚生平時喜歡下廚,經常在個人YouTube Channel節目「Anson KIS’chen」中,邀請過其他鏡仔Lokman、Tiger及Ian一齊煮飯仔,從而大騷廚藝。近日他又在節目《今餐有料到》中下廚,有不少fans都話好想食!

AK日常最愛下廚,他在Youtube教一眾生粉煮新手家常菜,而且有板有眼,成員之一的Ian更食到唔停口,看來真係好好味。而一眾生粉留言:「識煮嘢食嘅男仔真係好吸引」、「AK煮嘢食真係好charm」。

另外,AK日前在ViuTV節目《今餐有料到》中與廚師煮「酥炸四季豆」,他的出現也是節目的一大亮點,未下廚已經有生粉尖叫說:「AK一瘦返個樣就勁屈機」、「好想食AK煮嘅嘢」可見AK住家男形象好吸引!

不過AK曾透露只愛煮食不愛洗碗,:「煮唔係問題,千祈唔好叫我洗。」相信AK一講完,將會有好多生粉大叫要幫手洗碗!

圖:AK@IG

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】健之堂袪濕茯苓艾草足貼!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓【限時搶⚡】Louiscocoa鳳梨啤酒口味可可即沖營養代餐奶昔!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓