【MIRROR星蹤】姜濤新歌應援遍佈全港排場勁 姜糖鋪天蓋地包60個巴士燈箱 月底再包Sogo巨型電視

文: 羅志宏
2021.08.15

MIRROR人氣王成員姜濤的新歌《Dear My Friend,》反應熱烈,推出僅一星期已破自身紀錄,成功突破二百五十萬的YOUTUBE點擊率,雄霸熱門第一位。姜濤的一眾姜糖粉絲,為了延續姜濤的真誠,大搞排場超勁的新歌應援,包括遍佈全港60個巴士燈箱,月底再包Sogo巨型電視,絕對是鋪天蓋地的大排場。

一眾姜糖為姜濤第八首個人單曲《Dear My Friend,》先於8月13日至8月19日,準備了為期一星期的新巴及九巴巴士燈箱應援,其中新巴佔20個直身細燈箱、九巴佔30個直身細燈箱及10個橫身大燈箱,地點遍佈全港,包括熱門的銅鑼灣、灣仔、尖沙咀、油麻地、旺角,更有新界區的屯門、元朗。即按圖睇詳細地點:

歌迷會更透露稍後還有Sogo巨型電視應援,時間由8月27日至9月2日,同樣是為期一星期的播放,將於稍後作實再公佈具體資訊。

 

圖及來源:FB@姜濤香港後援會 KeungShow HKFanClub、MV

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓