七師傅男友來頭不小哈佛大學畢業 疑是王室後代 曾為追求七仙羽同朋友反面

文: Ling Kwok
2021.08.29

七師傅近期因為ViuTV《七救星》而人氣急升,其中一集她為練美娟催姻緣時,更身穿婚紗與對方搞婚禮,中途更擺埋自己拍拖十年的男友上檯,笑言反正搞了個婚禮,唔爭在用來與男友結埋婚。

據知七師傅的男友十分體貼,在女友拍節目時跟出喂入,真係廿四孝男友。而七師傅的男友極罕在節目上亮相,隨即也被網民起底,發現男方來頭不少。

七師傅男友叫阿龍,英文名Gerald,是荷蘭人。男方於世界名校哈佛大學畢業,七師傅曾透露男友是王室後代,但是否屬實就不得而知。男友現從事金融行業,身家十分豐厚,兩人現居西貢。

而男友Gerald多年前在中環的Fashion show認識了七師傅,當時女方非常受外國人歡迎,得到有很多人追求,其中一位追求者更主動出擊約她出席Fashion show,七仙羽說:「我唔鍾意佢,佢話:『我VIP位都預咗你㗎啦!你唔出嚟我就好尷尬。』咁我就唔係好情願咁出嚟。」

不過該名追求者同時亦有介紹其他異性予七師傅認識,那就是現任男友,七師傅指男友對她一見鍾情,更為她與本來的好友反面。兩人至今拍拖10年,曾經在教堂舉過婚禮,但沒有正式簽紙成婚,因為兩人都喜歡自由,而現在的狀態跟結婚沒有太大分別。七師傅自爆拍過4次拖,但每次拍拖都沒有夾過八字,認為開心就好。

圖:viutv

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】日清盈優青汁套裝!↓

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓【免費送🎁】SPY x Family藍牙音箱!↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓