【#星級演繹 林海峰主唱3D動畫MV《嗱嗱嗱CHECK樓啦喂》(樓嘅嘢唔少嘢Remix)】

文: a.Ki
2021.10.12

最近網上流行一段畫風超高質的3D動畫MV《嗱嗱嗱CHECK樓啦喂》(樓嘅嘢唔少嘢Remix),由著名DJ兼創作人林海峰以靚聲Rap住唱,並度身創作歌詞呼籲大家及早檢查樓宇,不要讓小問題變大問題。原來他去年為屋宇署創作的這首歌,今年被重新製成Remix版本,並製作一條3D動畫MV。MV加入了以新造型出場的屋宇署吉祥物阿標、阿丁與及一眾業主、住客、法團和專業人士,齊唱齊跳向大家傳遞樓宇安全訊息。

睇3D動畫了解常見樓宇問題

由林海峰填寫的歌詞表達出樓宇安全上要注意的地方,MV中的3D動畫亦將常見的樓宇問題一一呈現,例如天花石屎剝落、亂駁排水渠及僭建等,屋宇署期望藉此加深觀眾對樓宇安全的印象,同時傳達「預防勝於治療」的重要性。

吉祥物阿標阿丁Rap出業主、住客、法團責任

這個Remix版本更加入了一段由屋宇署吉祥物阿標和阿丁的Rap,鼓勵大家不論任何身份或崗位都要關注樓宇問題,而業主、住客、法團應站在同一陣線,一同肩負起定期保養樓宇的責任,找合資格建築專業人士或註冊承建商檢查及維修,以確保樓宇安全。

各部門吉祥物助陣成「彩蛋」

在新MV中不只有新造型的阿標和阿丁,屋宇署更邀請了其他政府部門的吉祥物客串助陣,包括環境局嘅大嘥鬼、慳BB、渠務署的下水水、水務署的滴惜仔及食物安全中心的食安仔和食安妹妹,融入MV當中讓觀眾逐一找出「彩蛋」。此外,還有五條精彩的「幕後花絮」,與其他部門的吉祥物帶出不同的教育資訊。

精彩重溫:

MV -【《嗱嗱嗱CHECK樓啦喂(樓嘅嘢唔少嘢Remix)》隆重首播】: 

 

幕後花絮 ft. 下水水 -【#嗱嗱嗱樓嘅嘢唔少嘢 MV花絮 – 垃圾不入雨水渠篇】

 

幕後花絮 ft. 大嘥鬼 -【#嗱嗱嗱樓嘅嘢唔少嘢MV花絮 – 自備餐盒篇】:

 

幕後花絮 ft. 慳BB -【#嗱嗱嗱樓嘅嘢唔少嘢MV花絮 – 慳b肚餓篇】:

 

幕後花絮 ft. 食安仔和食安妹妹 -【#嗱嗱嗱樓嘅嘢唔少嘢MV花絮 – 預防食物變壞篇】

 

幕後花絮 ft. 滴惜仔 -【#嗱嗱嗱樓嘅嘢唔少嘢MV花絮 – 見"S"字飲水篇】: 

 

資料來源:屋宇署

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓