【星空下的仁醫】鍾嘉欣一改喊戲演技不再死喊爛喊變內斂 視后級水準堅持搶救病童令觀眾眼濕濕

文: 羅志宏
2021.10.27

TVB台慶劇《星空下的仁醫》雖然開播首周收視僅得18.5點,但劇集口碑相當不俗。最近劇情講到鍾嘉欣飾演的「章以芯醫生」為半歲病童睿睿進行緊急心臟手術,期間幾乎手術失敗,但鍾嘉欣鍥而不捨,強忍淚水終成功搶救睿睿的生命。鍾嘉欣的喊戲演技,一改以往死喊爛喊的演法,反而變得內斂細膩,有層次的演技獲得不少好評。

最新一集劇情講到鍾嘉欣飾演的「章以芯醫生」發現半歲女病童睿睿有嚴重的心臟問題,開刀進行緊急手術,怎料在10號風球下醫院機房水浸停電,期間又有同事暈倒,過程極不順利,幾乎要接受手術失敗。由於睿睿的心臟問題太嚴重,有可能回天乏術,鍾嘉欣一度緊急暫停手術。

正值懷孕初期的鍾嘉欣,面對半歲的睿睿心臟仍無法正常運作,同為人母感同身受,在鄭嘉穎面前爆喊,生怕自己無法拯救睿睿的弱小生命。鍾嘉欣醞釀情緒:「但如果到最終,我哋救唔到佢」,一邊輕捶自己大腿,一邊愈講愈激動:「可能因為我就嚟做人媽咪,所以我感覺到原來面對死亡係幾咁難受」。

鍾嘉欣開始「眼濕濕」,眼淚漸漸湧在眼眶,但沒有潸然溢出,反而強忍淚水,先拭淚,再由淚水滴濕醫生手術袍:「我唔知點面對佢媽咪,唔知點同佢講」,場面扣人心弦,令觀眾眼濕濕。不少觀眾發現鍾嘉欣的喊戲演技比以前蛻變,不再一味死喊爛喊,反而演繹得內斂含蓄,有細膩的層次遞進,情感更加真摯,獲讚視后級水準。


圖及來源:劇集截圖

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】日清盈優青汁套裝!↓

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓【免費送🎁】SPY x Family藍牙音箱!↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓