【蝸居睇樓團】上門睇風水!師傅拆解 大門望窗易散財? 鏡照灶頭易有小三、家中掛畫會招陰氣?

文: U Magazine
2021.11.17

大家好多時道聽途說好多關於屋企風水嘅擺位催旺、化解凶位方法,聽聽埋埋都唔知邊啲係真?!好似開門見窗可以點化解?屋企掛畫一定會招陰等等,而阿Yuen屋企所遇到嘅問題,正正係香港一般家庭都會遇到的,所以今次搵咗玄學風水師傅,上咗Yuen 屋企,睇睇可以點化解啦!

玄學風水師傅羅雲龍睇完Yuen屋企之後表示,基本上沒有出現太大問題,只是Yuen屋企流年開正五黃及三碧,加上家中的擺設及裝潢剛好催旺這兩粒星,容易有災病及多拗撬發生。 只要跟住師傅指示去做,就可以減低或化解。至於其他一般家庭出現的情況,等師傅逐個point解答啦!


橫樑壓頂 點算好?
因為香港樓宇結構關係,不時都會出現橫樑壓頂情況。就以 Yuen 室友的睡房情況為例,睡房出現橫樑壓頂,容易出現夫妻失情及身體虛弱等問題。

師傅提議的解決方法:可以將橫樑拉平,造成假天花。但如果樓底不是太高的話,可以選擇掛上一塊布,將橫樑拉平,又不會出垷太大的壓逼感,師傅提醒切忌用太薄的布料!


大門對窗 易破財?
現時大多數的樓宇設計,都是開大門便直接見到窗(按:以看見露台及街景計),便會影響屋企財運、容易財來財去。

師傅提議的解決方法:可在玄關位置用屏風作遮擋,如果空間有限的話,可選用布簾,稍為阻隔氣流直接通過。師傅提醒,切忌用珠簾呀!


屋企掛畫 易招陰 ?
Yuen 聽聞於屋中掛畫作容易招陰,師傅表示不能以偏概全。
師傅解說:要視乎擺放的方位及畫作內容。而 Yuen 在客廳位置掛上一幅聖誕樹畫,剛好增加一個是非吵架之星,一掛上便很容易出事。


房間雜亂 易積聚負能量
一般香港人的睡房面積不是太大,只可放到一張單人床及梳粧枱,已沒空間擺放衣櫃。唔少人會選擇使用頂天立地衣架(即掛衣架),慳位兼可向高發展。但原來,這樣會有問題出現。

師傅提議的解決方法:時常都說氣場或磁場,當雜物一多便會積聚負能量,會對個人運程有影響的,就算運勢再好都會大打折扣。如果選用這類頂天立地衣架,可用布簾作遮擋。


廚房鏡照灶頭 易有小三
上述所講的,可能大家都有聽聞過。但在 Yuen 的廚房灶頭牆壁竟然裝咗塊鏡,師傅指鏡或其他反射物料,都會容易令丈夫有外遇!

師傅解說:鏡照灶頭會容易出現兩位女主人,即是說丈夫會有外遇!因為在風水學來說,鏡有幾個功能,就是可以反射、放大及吸引,鏡是不能亂放的。

最理想擺放鏡的位置:廁所及房間衣櫃內。


【info】
Facebook:羅雲龍玄學工作室
玄學預約: 6876 3689 



Text / Theo
Photo / Ricky

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓