全民造星4|評判團DJ余迪偉獲讚一針見血評語夠中肯 質問參賽者情感泛濫影響表演:「你喊乜嘢」

文: 羅志宏
2021.12.10

ViuTV選秀真人騷《全民造星IV》繼續進行30強進25強的晉級賽,播出街後不少網民對全新評判陣容比之前有更多正面聲音,其中一位評判DJ余迪偉更獲讚評語精辟獨到,一針見血夠中肯。最新一集更開門見山質問一位邊唱邊喊的參賽者:「你喊乜嘢」。

《全民造星IV》除了一眾參賽者的表演獲得觀眾關注之外,全新評判陣容包括鄭欣宜、馮允謙、C AllStar成員釗峰、DJ余迪偉、黃修平導演都得到了不少網民正面評價。昨晚一集進行第二局的對決,A組以實力唱將應戰B組的女女同性純愛音樂劇,惟A組的表現較為強差人意,部份成員的發揮更惹評判疑問。

A組派出Ika、Ashi、Tengie、Ada仔、安希婷、VAL、穎蕎,演唱以《剖白》為主題,大唱慘情歌。演出完畢後,Tengie、Ada仔分別先後獲讚音色漂亮、有星味。

其後,DJ余迪偉眼見安希婷在末段時情感泛濫喊住唱,就開門見山質問:「你喊乜嘢」、「我想問你點解喊?好感動咩?」,相當尖銳直接,更一針見血直指弊處:「我覺得她突然哭起來很突兀,即使情感再多也好,但無法體會你的情感、被你感動」,再質問:「到底你喊乜嘢?咁容易喊?」

圖及來源:節目截圖

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓