高海寧IG派福利逼爆貼身衫騷魔鬼身材跳下跳下 網民留言讚咁樣點會冇仔 引來高ling用5字回應

文: 羅志宏
2021.12.16

現年34歲的女藝人高海寧(高ling),近年密密拍劇上位,亦憑著玲瓏浮突的魔鬼身材成為不少廣告商的寵兒。日前,高ling就拍攝新廣告代言,大晒腹肌兼上圍逼爆的短版上衣,興奮到跳下跳下,在IG上大派福利,還與網民互動。

一代咪神高海寧向來是圈中的有料之人,憑著34D的出眾上圍,俘虜不少粉絲。高ling日前就在IG個人社交平台上大派福利,分享了拍廣告的花絮,見到高ling穿上一件一字膊的短版貼身針織衫,大騷纖腰和腹肌,展現美好身段。高ling更興奮到跳下跳下,令出眾的上圍更加洶湧。

片段引來大量網民留言,稱讚高ling的fit爆身形:「點解可以咁索」、「你條腰靚到冇朋友」、更有人留言「不得了,咁樣點會冇仔」,引來單身的高ling用5個回覆「因為我很PICKY(挑剔)」。近年擺脫性感的高ling,積極做gym和瑜伽,塑造前突後翹的魔鬼身材,成為不少女生的理想身形。

 

圖及來源:IG@高海寧

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓