上門睇風水!師傅話你知住宅面海未必好?!玄關燈要常開、開門見灶易漏財、廁所對房門影響健康

文: U Magazine
2022.01.04

今次同師傅去睇一個位於馬鞍山嘅三房單位。有別於之前睇嘅兩個單位,今次師傅有好高評價,單位屬丁財兩旺的到山到向屋,需要改動嘅嘢並不多。之不過,亦有一啲住宅常見嘅問題出現:開門見灶及廁所對房門等等,又睇吓師傅點講啦!

過往羅雲龍師傅睇嘅兩間住宅,於風水角度嚟講都出現唔少影響住戶健康、財運及感情問題。而今次呢個單位,師傅就覺得問題不大,兼評價甚高。「以七運來說,呢間係到山到向屋,會人丁兩旺。沒有太大問題。」不過,這個格局的屋,都是睇運勢,師傅續說:「到山到向屋都是睇運勢,曾經睇過一個間屋,屋住是商人,七運時基本上運氣不錯,但過了七運後,便弄至破產。」
幸好,這間屋踏正七運,只是落位還差一點點,但沒有太大問題,只是改善其他問題後,一家三口可以住得更舒服及順遂。


望海樓未必好!

到山到向是玄學四大局的其中一局,指的是丁財兩旺。師傅表示,到山到向局又未必一定好,要睇埋巒頭及山水是否能夠配合得到。
成日聽人講,「望海樓好呀!水為財呀嘛!」喺風水角度又係咪好事呢?師傅就以今次呢個單位為例作解釋:「前面的海景都頗不錯的,風景亦不錯。不過這個海的水,幫不了這間屋。如果落正的話,便可以真正到人財兩旺,而且名堂都不錯,可以望到公園。

「惟一破敗之處,應該說是少許缺憾的是,海岸綫是凸出去,而不是凹入去,如果彎彎地入嚟嘅話,就更加好。」
至於水為財嘅話,都視乎位置以及海浪的大少:「水為財來說,是要靜水。但靜水並不代表死水,例如說這間屋望到的海景,是頗不錯的,算是頗平靜的,亦會流動,這些都是好的。但如果浪太急的話,對財運方面是有問題的。」

到山到向註解:風水受時間,即理氣的影響。從2004年到2023年,地球進入二十年的八運當中。在八運之中,以下六種山向(乾山巽向、巽山乾向、丑山未向、未山丑向、巳山亥向及亥山巳向),稱為「到山到向」,坐落這些方位之上的住宅,都會丁財兩旺。


座廁對門再對房門
喺風水角度,睡房係養氣嘅地方,而廁所就係排泄之處,兩氣會相沖。從而會導致有慢性疾病。至於洗手間對門,會形成「上水」直通「下水」格局,不利財!

今次這間屋,出現座廁對門再對房門嘅問題,師傅就話:「影響健康及財運,最簡單及最有效嘅方法,就是經常關上廁所門。」除此之外,主人房經常都連埋廁所,亦有機會影響健康同夫妻感情:「這間房的套廁,廁門不是對正睡床,所以問題並不大。如果座廁對門再對床的話,容易有婦科病,及夫妻感情易出問題。所以我還是建議關上廁所門。」


玄關/走廊燈常開 助氣場
經常聽說,玄關及走廊要長開燈。原來保持光亮,會增強住宅氣場,運氣自然會好,所以師傅建議大家在這兩個位置常開燈。「不用由朝開到晚的,睡醒便將燈開著,到晚上睡覺時關掉,雖然這樣做不是太環保,但建議工作時,最好還是將燈開著。」


另外,廚房方面並沒有水火沖及火燒天門問題。但就有開門見灶,會容易引致財庫外露。

最簡單的解決方法,就是門常關。


【info】
Facebook:羅雲龍玄學工作室
玄學預約: 6876 3689 

【蝸居睇樓團】上門睇風水!玄關燈要常開、開門見灶易漏財、廁所對房門影響健康


Text/Theo
Interview/Yuen
Photo/ Kee

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓