ViuTV女團|COLLAR隊長親解團名意思 女團點解叫COLLAR?粉絲名又係咩?

文: 李欣怡
2022.01.13

ViuTV《造星4》女團COLLAR正式出道,隊長由Gao擔任,首支單曲《Call My Name》MV亦即將推出。昨日出道舞台後8位成員接受訪問,親解女團名稱的意思,更教大家做團隊專屬手勢,究竟點解女團會叫COLLAR?

ViuTV新女團COLLAR昨晚(12日)在尖沙咀海港城舉行「Hold Your Breath」出道舞台,8位成員首度以組合亮相便帶來首支單曲《Call My Name》。

COLLAR成員在表演後接受訪問,親自解釋團名的意思,COLLAR意為衣領,男士女士都有,扣起衣領會有束緊的感覺,希望女團的表演能像衣領一樣「Hold your Breath」(屏住觀眾的呼吸)。

至於女團的隊長就由「Lok-woman」Gao擔任,Gao在訪問中提及隊長人選由公司決定,又笑稱自己當隊長的原因可能是因為比較矮。

另外8位成員更即場示範COLLAR的團隊專屬手勢,兩隻手比作槍形,倒轉合併成一個衣領。

而COLLAR在晚上開Live時,就提及女團粉絲名未有定奪,希望各位粉絲投稿,有粉絲就建議可以叫領粉或鈕扣。

COLLAR《Call My Name》MV將於1月13日8時於YouTube首播,記得留意COLLAR官方社交平台喇!

Instagram:collar.weare|Facebook:COLLAR|YouTube:COLLAR

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓