Hand Cream唔止護手!10大神奇用法 清潔皮袋、減少靜電、卸妝都得?

文: U Magazine
2022.01.21

相信各位女士屋企都有成堆 hand cream,用來潤手之外其實都仲有很多用途,就算過期都不要棄掉咁浪費呀!

過期Hand Cream 6個另類用法

1.撕標籤貼紙
標籤貼痕撕不走真的好礙眼,試搽一層潤手霜並等待數分鐘,再用紙巾輕擦,去除標籤話咁易。

2.潤滑剪刀
剪刀用久了有「卡住」感覺,可嘗試在鉸位塗潤手霜並用抹布擦拭。

3.清潔鏡子
薄薄塗一層潤手霜在鏡子上面,用紙巾擦勻,鏡子令立立而且不易黏灰塵。

4.恢復吸盤吸力
吸盤用得耐、經常濕水令吸力下降,只要塗上潤手霜在吸盤上才吸到牆上,吸盤便會回復吸力,吸得好穩!

5.清潔皮袋
外出時不慎弄髒手袋或其他皮製品,潤手霜可以用來急救!用紙巾沾少量潤手霜輕輕摩擦,即可抹去輕度污漬,重拾光澤。留意人造皮革和絨皮不能使用潤手霜摩擦。

6.減少靜電
冬天乾燥容易產生靜電,出入開關門經常被門把輕輕電擊,塗點潤手霜在門柄、鐵面等高危位置,減少被電到機會!

未過期Hand Cream 4大用法

1.卸妝
潤手霜含有油份,有類似卸妝油的作用,若家中剛好用完卸妝用品或外出時化妝畫花了,可作緊急使用。

2.保濕乳液
天氣乾燥,可以將潤手霜混合粉底液,比例約1:4,加強保濕效果。

3.搽指甲油零 NG
手殘女搽指甲前可以使用潤手霜圍住指甲邊緣,搽出界都能輕易用紙巾擦掉!

4.滋潤頭髮
吹乾頭髮後,在髮尾塗上一層薄薄潤手霜,令頭髮看上去順滑有光澤,減少毛燥。

text/zuki

【蝸居睇樓團】黃大仙自置公屋 拆睡房變豪宅式飯廳連廚房|和風洗衣房、大型儲物室


用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!