張繼聰謝安琪結婚15周年甜曬出道時舊合照 IG放閃冧妻讚老婆Kay靚足15年羨煞旁人

文: 羅志宏
2022.01.21

藝人張繼聰和謝安琪自2007年結婚至今已經15年,一直甜蜜幸福,是圈中令人欣羨的模範夫妻。今年是他們結婚15周年「水晶婚」的紀念,適逢昨日(20日)結婚周年正日,張繼聰就在IG社交平台上,分享了一張與老婆謝安琪的舊合照,放閃冧妻大讚Kay靚足15年!

張繼聰昨日(20日)就在結婚周年正日,於IG上載了一張與老婆謝安琪於15年前出道初期的陳年合照,引用了法國小說作家名句:「A happy marriage is a Long conversation which always seems Too Short(幸福的婚姻是一場漫長的談話,總是顯得太短暫)」,並寫道「Happy 15th Anniversary Love u honey.(15周年快樂,愛你) 結婚咁耐,你都keep到,都係咁靚。我就keep唔到…..」

張繼聰表達愛意冧爆老婆謝安琪之餘,更附上一張爆肌近照,曲線騷肌,大晒健碩肌肉身形,但就表示自己外表「keep唔到」,許多圈中人送上祝福,包括連詩雅、陳瀅、岑珈其等,還有不少網民留言:「你哋要永遠開心快樂」、「張生張太繼續甜甜蜜蜜」。


圖及來源:IG@張繼聰

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓ 【您去玩我找數】勁送$1000旅行資助金💰↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓