張致恒一家五口被業主終止合約焗住搬走 老婆雯雯大住肚陀第三胎崩潰:打去求都冇用

文: 羅志宏
2022.03.11

現年37歲的藝人張致恒(Steven)婚後是非不斷,繼早前被老婆雯雯單方面宣告離婚、再極速宣布懷有第三胎兼復合後,張致恒一家五口再度遇到有事發生,老婆雯雯早前就在IG限時動態上自爆被業主通知要終止合約,一家人在疫情之下焗住要搬走,直言非常崩潰和無助;繼日前於IG上以黑圖上載限時動態後,以「好絕望」三字整理愁緒,連日來都相痛頭痕,揚言「名副其實絕情」。

張致恒與老婆雯雯因為第三胎小生命而重修舊好,一直等待小生命的來臨,不過雯雯日前就在IG上自爆收到業主通知將要終止合約:「日日睇新聞已經夠負面,但尋日收到嘅消息完全令我崩潰,成晚瞓唔到覺,一瞓着就彈起身喊。疫情嚴重到咁,周圍病菌,我又好快生,兩個仔又咁細,業主先話終止合約,我完全覺得好無助!」

其後,一眾網民紛紛關心她一家人的去向和打算;雯雯又再表示:「大公司就係大公司,打去求都冇用,究竟出面咁嚴重,我又就生,帶住兩個咁細同啲狗,可以去邊先最安全。」據知,張致恒與老婆婚後搬到了石崗的新型村屋租住地下的一層,環境闊落,相當適合小朋友成長和居住。



圖及來源:IG@張致恒、雯雯


 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓