屋企有自來鳥搞唔掂?自來雀風水好?燕子入屋風水極佳!

文: U Magazine
2022.06.01

屋企有時會突然出現「外來物」,飛曱甴、飛昆蟲就遇得多,如果有雀仔入屋可以點?早前有網民分享屋企嚟咗隻自來鳥,一時不知所措唔知點算好,要上網求助。不過聽說有雀鳥自行入屋都是家居風水好,看來這網民不用擔憂呢!

網民求救話屋企有自來鳥,其他人一望就說這是相思。
(圖片來源:香港討論區)

5月中時,網友「進撀的流氓鱷」喺討論區留言話屋企廳中來了一隻不知品種的自來鳥,不知應餵食甚麼,好多網民都話係相思雀,又建議他給雀仔吃飯、吃麥皮。最近該網友也更新雀仔近排,在籠中安穩睡覺,似乎找到了安樂窩。

雀仔都有食飯、飲水、睡覺,似乎已經融入家中。
(圖片來源:香港討論區)

雀仔有咁大個大自然都選擇飛入人類屋企,這是甚麼意思?在風水玄學角度來說,這是好意頭啊!通常被認為是好運、有好事發生。根據蘇民峰師傅的解說更加詳細,不同品種的鳥也蘊含著不同意思。

屋企有燕子入屋,證明風水極佳。

例如自來燕子,有吉祥的意思,代表此屋風水極佳,人財兩旺。但是烏鴉和白鴿卻不太好了‥‥‥有烏鴉飛入屋或經常駐足在屋外,屋主便要凡事小心謹慎,短期內也不宜遠行;白鴿入屋的話就要小心身體,也有破財的含意。

風水角度來說,自來白鴿則不太好,有破財的先兆。

不過風水玄學信則有、不信則無,如果屋企有自來鳥,可以致電1823聯絡漁護署。

香港其實有很多常見的野鳥在社區出現。

如在家中發現鳥巢,法例規定不可取去或移走鳥巢或蛋。

text/CY
photo/ 網上圖片、iStock、漁護署


========
同場加映
【蝸居睇樓團】上門睇風水!龍師傅帶睇九龍城47年舊樓旺氣不再?鏡對睡床影響情緒+屋企太暗多病痛

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓