屯天元大停電|回家遇上救護員帶擔架徒步行上40樓出勤 街坊:行到身水身汗、真心respect!

文: 王庭芝
2022.06.22

昨晚(21日)元朗一條電欖橋起火,造成元天屯區大停電,附近數萬戶區民受影響,有網友分享昨晚行樓梯返屋企遇上3個救護員,「身水身汗」帶着大量器材行樓梯,一問之下方知他們要上40樓,網友表示衷心敬佩。

昨晚元天屯區大停電,令該區大量居民有家歸不得或者要摸黑回家,連登討論區有網友以「真心Respect班救護哥哥」為題發文,表示昨晚停電要行樓梯返屋企,期間遇上3名救護員,樓主指救護員帶着大量器材包括擔架及其他醫療儀器,行到「身水身汗」,而且當時沒有燈。

►App《U TV》專區超過50個自家製節目任睇


樓主好奇救護員要去哪一層,一問之下方知他們要徒步行上40樓:「問佢哋要上邊一層,佢哋話要行上40樓,香港好彩有你哋,辛苦哂。」網友都對救護員的辛勞深感佩服,有人回應表示自己都曾經遇上好有耐性和禮貌的救護員,亦有人回應指他們都是盡自己本份工作,無須「神化」,只須保持尊重,適當地為他們打氣就好,又期望市民不要濫用緊張救援服務。

來源:連登討論區 配圖:FB@消防處、HKET

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓ 【您去玩我找數】勁送$1000旅行資助金💰↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓【免費送🎁】SPY x Family藍牙音箱!↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓