姜濤角色扮演聲演護士宣傳HPV健康教育 自揭性格硬頸後悔最近激嬲花姐

文: 羅志宏
2022.06.23

姜濤最近作客鄭中基的網台《機動電視台》玩遊戲,宣傳HPV健康教育,除了大玩「真心話大冒險」,更與鄭中基有角色扮演和互問環節。鄭中基以經典的「暴龍哥演繹」港式普通話,「通常都係奶支生活,同時奶支身邊嘅人(通常都係來自生活,同時亦來自身邊的人)」,令姜濤完全無力招架,不斷發出高八度的笑聲,「我真係好鍾意呢句呀!」。

除了大放笑彈,兩人亦有展開深情對話。問到姜濤近期比較後悔的決定時,姜濤表示由於自己性格硬頸激嬲花姐,更謂花姐這次的嬲是前所未見的,「同花姐鬧交,我聽身邊啲人講,佢要食一啲高血壓藥」。

►App《U TV》專區超過50個自家製節目任睇 

同樣是做創作的鄭中基,就以大前輩的身份,安慰姜濤,還為姜濤獻計如何氹回花姐。在節目角色扮演環節裡,由姜濤聲演護士,鄭中基聲演帶鄉音的男病人,宣傳HPV的重要性。姜濤以「診所姑娘的語氣」高八度模仿「喂,係,呢度係HPV,請問有咩幫到你?」鄭中基就以一口大叔鄉音令姜濤開懷大笑。

圖及來源:節目截圖

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓ 【您去玩我找數】勁送$1000旅行資助金💰↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓