樽裝水、啤酒都會過期? 5款常見飲品超過有效日期咪亂飲!

文: U Magazine
2022.08.14

原來樽裝水、啤酒都會過期!早前外國健康及飲食網站《Indiatimes》整理出「過期後別喝的 6 大飲品」,過期鮮奶、蔬果汁飲落去不只味道怪,更有可能引發腸胃不適,至於過期樽裝水則會產生有毒物質!

勿喝以下5種過期飲料:

1.鮮奶、未經高溫消毒的牛奶
過期鮮奶會影響味道及營養價值,就算貯存在冰箱,都有可能滋生大腸桿菌、細菌和李斯特菌等,喝下容易對腸胃造成負擔,引起噁心、腹瀉等症狀。
2.蔬果汁
從外面買回來的新鮮蔬果汁,根本就是細菌快速生長的溫床!至於時下流下的冷壓果汁,雖然經冷壓後可避免細菌感染,但仍是比傳統加熱處理的果汁更易變質,保質期通常只有短短幾日,網站建議還是盡早飲用吧。
3.冷藏不當的飲品
別以為飲料只要有「冰」雪住就不會出任何問題。低溫環境也有可能破壞食物品質,放在超市或便利店雪櫃的飲品亦一樣,若是溫度設定不當,不僅產品變質速度加快,就連細菌也會開始以倍數成長,你就不知不覺細菌飲落肚!
4.樽裝水
咪以為「水」就唔會過期,網站針對樽裝水的保存期限,指的並非水本身,而是指盛載水的膠樽,過期膠樽可能會開始分解,將毒素和化學物質釋放到水中。
5.啤酒
啤酒釀製時會加入酵母,過期後可能會氧化,味道會變得相當奇怪,還可能產生產生酸味或紙皮味。
text/zuki
photo/unsplash

============
同場加映:
【蝸居睇樓團】上門睇風水!龍師傅解答風水屋謬誤 背山望海唔一定好、大門對窗唔一定漏財?

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】健之堂袪濕茯苓艾草足貼!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓