世界肝炎日|香港肝康會限定1日預防肝病活動!即場免費乙肝驗血、名額200位

文: 吳海晴
2022.07.21

仲有幾日就到「世界肝炎日」,今年香港肝康會與癌症資訊網將會在7月28日舉辦「全城無肝炎 世界肝炎日」活動,當日不單止找來資深教授袁孟豐向大家講解乙型肝炎病徵及預防乙肝方法,還會提供免費乙肝驗血,有興趣可以睇睇啦!

每年的7月28日都是「世界肝炎日」,世界各地都會舉辦有關宣傳預防肝炎方法的活動。香港亦不例外,今年香港肝康會與癌症資訊網將於當日舉辦「全城無肝炎 世界肝炎日」活動,不單止邀請了香港大學腸胃及肝臟科教授袁孟豐,向大家講解乙型肝炎病徵及宣傳預防乙肝方法,而且仲會提供即場免費乙肝驗血服務,名額200位,名額有限,額滿即止,大家記得唔好錯過啦!

全城無肝炎 世界肝炎日

活動日期:2022728
活動地點:九龍觀塘茶果嶺道88號 麗港城商場
活動流程:
12:30 – 13:30 活動開幕禮
13:30 – 16:30 免費乙肝驗血

來源:Theliverliving肝康會

 

即睇更多健康資訊

更多健康資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓