8.12開幕!鯊鯊包+鯊魚bb公仔好得意 IKEA尖沙咀店10大必買必食推介

文: U Magazine
2022.08.11

闊別油尖旺區 30 年,IKEA 終於回歸並在尖沙咀開設全新規劃及訂購中心,帶來不少可持續發展的家居產品,更有多款新店限定及首發美食,仲有人氣鯊魚主題打卡位及公仔,好得意呀!

尖沙咀規劃及訂購中心以健康及可持續發展生活為主題,佔地近 15,000 呎,帶來近千款家品,重點為睡房傢具床上用品及飯廳及廚房用品兩大類,並分為 5 個區域、12 個示範空間。

新設「可持續發展」區,內有綠色植物、以天然布料和可再生物料生產的床上用品等,並帶來有助減少浪費、節約水電和垃圾分類的實用廚具推介,亦可從周邊標籤了解有關可持續發展的小知識,全方位感受綠色生活。

必買推介 1.MISTERHULT 座檯燈 $329.9
選用原來被遺棄的竹子,並由工匠手製而成,提供明亮柔和光線,增添家居溫暖舒適的氣氛。
必買推介 2.BULLIG 貯物盒 $179.9
此盒子的竹子經過壓制和熱處理,適合存放雜誌以至小型配件,可放在 KALLAX 層架組合或其他層架,實用之餘又具裝飾性。
必買推介 3.KASEBERGA 衝浪趴板 $349
既可衝浪,亦可以把它當作裝置使用!
必買推介 4.ADLAD 杯裝香味蠟燭 $39.9
帶點橘子和柏樹香及琥珀味道,如置身北歐森林,當中最少有 50% 的原材料為循環再生植物蠟。
另一主題區以兒童產品為主題,除了有人氣商品 BLÅHAJ 鯊魚以配合「宜家悠到尖鯊咀」的主題,亦有布藝、床上用品、小型貯物、燈飾及裝飾用品等;同場設「與兒童同住」區域,備有多款安全無毒的兒童繪畫產品及玩具。

必買推介 5.BLAHAJ 鯊魚 bb 毛公仔
人氣吉祥物 BLÅHAJ 鯊魚毛公仔向來搶手,是次推出 55 厘米長 bb 版,相信好快就會被搶購一空!
必買推介 6.MALA 顏色水筆 $45.9/24 件
MALA 系列產品均不含毒性,小孩可安心盡情填色、剪紙及畫畫。
必買推介 7.MALA 14 色水彩盒 $79.9

新店設家居規劃中心,由專人助你系統地規劃家居用途及推介收納產品,適合一眾翻新家居或新居入伙的家庭。

為慶祝新店開幕,由 8 月 12 日至 31 日,美食站將推出限定滋味小食,款款造型可愛特別,唔食都要買來打卡!

必食推介 1.鯊鯊包(新店率先發售)$8
以人氣 BLÅHAJ 鯊魚為造型,超可愛,內裡用上番薯蓉作餡料,甜而不膩。
必食推介 2.瑞典達拉木馬形蝦 (新店率先發售)$19
以瑞典傳統吉祥物 Dala Horse 為造型,採用 ASC 符合可持續發展的蝦肉,每一啖香脆可口。
必食推介 3.瑞典藍黃新地配雙色馬卡龍(新店限定)$15
藍色清新波子汽水味混合黃色香滑蜜桃熱情果味,加上雙色馬卡龍,視覺味覺均有極致享受。

IKEA 尖沙咀規劃及訂購中心
開店日期:8 月 12日
地址:尖沙咀河內道 18 號 K11 Art Mall 地庫 2 樓 B204-B210 舖
營業時間:星期一至日及公眾假期 11:00am - 9:00pm (開幕日開店時間為下午1:00pm)
瑞典美食站營業時間:星期一至日及公眾假期 11:00am - 9:00pm

text/zuki

============
同場加映:
【蝸居睇樓團】上門睇風水!龍師傅解答風水屋謬誤 背山望海唔一定好、大門對窗唔一定漏財?

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓