大埔街坊實測翠屏商場達36.6度高溫!網民盤點全港最熱商場一致認同太安樓、葵涌廣場榜上有名

文: 黃卓瑩
2022.08.11

大熱天時出街少不了入商場避暑乘涼,不過就算去到商場都未必涼到冷氣。有大埔街坊早前分享「奇景」,實測到翠屏商場氣溫高達36.6度,笑指向網民推介「中暑好去處」,表示如果想請病假可以光臨大埔翠屏商場。帖文引起網民熱議,一致認同最熱商場太安樓和葵涌廣場必定榜上有名。

大埔街坊早前實測翠屏商場溫度,溫度計顯示氣溫高達36.6度,街坊揶揄商場開冷氣下仍錄得36度幾高溫實屬於奇景,向網民推介「中暑好去處」,又寫下一首詩諷刺管理公司不足:「大埔安慈路3號,翠屏完勝高溫度,室內空調三十多,管理無恥兼無道。」

其後有網民在「香港討論區」盤點全港最熱商場,有網民指出「太安樓真係攞獎」,不過有得食就可以忍。樓主表示雖然好多商場冷氣「開到好似唔洗錢咁勁凍」,但有部分舊式商場非常不給力,指「開咗好似冇開咁,分分鐘仲熱過我喺出面行」。網民亦提及其他商場非常酷熱,包括天水圍新北江、彩虹匯八坊、彩雲商場、大圍隆亨商場、黃大仙翠竹商場、荃灣象山商場、新蒲崗越秀廣場等等。

圖及來源:FB@大埔人大埔谷、香港討論區


 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓