油麻地70年老字號冠南華霓紅燈招牌今起拆卸 負責人概嘆:流着淚跟我們說再見

文: 黃卓瑩
2022.08.17

位於油麻地甘肅街的中式裙褂老店「冠南華」營業超過70年,其舊式霓紅燈招牌亦屹立近半世紀,充滿懷舊香港街道特色的文化始終不敵政府拆牌令,霓紅燈招牌已於昨晚(16日)11時正式關燈,今日起搭棚拆卸,不少市民特意前往打卡留念,一起見證歷史。

霓紅燈招牌一直點亮香港夜幕街道,成為近世紀以來獨有的街道文化。不過近年霓紅燈工藝逐漸式微,招牌慢慢被LED燈牌取代,加上政府規管招牌安全問題,霓紅燈招牌面臨淘汰,冠南華兩塊霓紅燈亦不例外。

►App《U TV》專區超過50個自家製節目任睇

冠南華負責人表示,屋宇署早前向店舖下「最後通牒」,因此逼不得已決定拆卸,無奈指將拆後「無晒啲歷史文化」。負責人曾聯絡M+博物館收留招牌,但不獲回應,料清拆後會棄置於堆填區。

冠南華兩個霓紅燈招牌原定每晚在9時熄燈,不過收到太多人查詢,故昨晚(16日)延遲至11時正式關燈,度過了最後一夜,不少市民特意冒雨前往拍照留念,一起見證霓紅招牌最後一刻。

圖片來源:FB@冠南華、FB@Winnie Lam


 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓