好人好事|農夫添哥種米唔收錢全送老人院!一個原因願將辛苦收成同人分享

文: 梁穎心
2022.08.28

由黎諾懿主持的飲食節目《滿足的味道》,第4集的主題為「煲仔飯」,為了從培苗說起,節目團隊來到元朗錦田農地,跟隨稻田負責人劉錦添(添哥)學種米。添哥指從未吃過自己種的米,收成會石仔嶺老人院。縱然有人笑他傻,添哥依照繼續他的善心。

香港甚少人種稻米,因為種植需要面積夠大的水田,而且香港氣候一年只適合種植兩造。由插秧到收成一共花了4個月時間。在訪問中,錦田稻田負責人添哥指,稱從未吃過自己種的米,種米只是享受過程。收成全部送給石仔的嶺老人院,個個食完都大讚。添哥稱:「老人院係好慘,有人話我傻,老人院會賺錢,我話唔賺錢你老竇開咩?你捨唔捨得買咁嘅菜畀老人家食?所以好多人話我傻。」

節目尾聲,為了可以讓添哥吃到自己種的米,黎諾懿為他製作了煲仔飯。當添哥吃到黎諾懿煮的煲仔飯,神情滿足兼大讚「真的很有味道!我喜歡有米的香味。」添哥補充,「我講到明呢餐飯嘅米係最後一次食,收成嘅米會同其他人分享,有剩送晒比石仔嶺老人院。」添哥的好人好事精神令人動容。

來源:TVB

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓