港女攜腳架進樂園嫌其他人阻礙影相 一個舉動超無禮!網民鬧爆:當迪士尼係佢私人後花園

文: 王庭芝
2022.09.13

香港迪士尼樂園向來深得大人和小孩的喜愛,現在回復有限度開放後,不少家長都帶著他們的小孩到訪,大家來樂園除了玩機動遊戲和買精品之餘,在樂園裡不同角落打卡都是必做之事,不過近日有網民在Facebook群組中分享目睹有港女帶齊腳架影相,更為了拍照而做出阻礙他人的無禮兼自私的行為。

該名網民在Facebook群組「我真係好鐘意迪士尼」中表示,自己和媽媽朋友及其兒子一同到訪香港迪士尼樂園,當時他的朋友正在拍照,但其兒子身上的襟章弄丟在地上,因此他的媽媽朋友馬上幫手執起襟章,整個過程雖不過1分鐘,但卻引起排在後面、拎著腳架的港女的不滿。

►App《U TV》專區超過50個自家製節目任睇

樓主表示:「嗰一刻,我真係以為迪士尼係佢哋嘅私人秘密後花園。」更說該女子在等待拍照的過程中,一邊用手撥涼,一邊以不友善的眼神看著樓主的朋友以示自己的不滿,彷彿樓主的朋友阻礙到她拍照的時間。

網民坦言,該名女子非常有自信,甚至認為自己「好靚」,但網民認為相由心生,更表示希望群組成員之後都不會遇到無禮兼自私的行為的人。

貼文引起群組成員熱議,另一網民表示「其實靚唔靚都唔緊要,有禮貌有品先係公主」,亦有網民表示自己經歷過類似事情,例如被男士大聲呼喝:「喂我地影緊相啊借借啦好嗎!」或者有遊人為了影巡遊表演而推撞他,都是非常無禮的舉動。

來源 :「我真係好鐘意迪士尼」Facebook群組 配圖:香港迪士尼樂園

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓