港男偷約女友父母玩鬼屋引其不滿 網民力撐沒問題更嘲女方「公主病」

文: 李紫彤
2022.10.12

踏入10月,萬聖節氣氛逐漸濃厚,主題樂園一如既往舉辦萬聖節的特別活動,不過你又有否聽過在這可以乘機與伴侶靠近的節日裏,另一半不約自己,竟然是邀請自己父母一同遊玩?近日,一名女生於論壇發文斥責男友私自約父母入鬼屋玩,不但反被網民認為沒問題,更嘲她有公主病。

女方在論壇以「男朋友約我父母去halloween,佢係咪有病」為題發文,激動指出男友在與她講電話時竟提出想約其父母一同到鬼屋遊玩,女方父親聽聞後不但沒有拒絕,更興奮指出一直很想到鬼屋遊玩。此外,她更指出男友每年去鬼屋遊玩的目的只是為了「睇靚女」,所以當她向男友坦白因懼怕而屢次拒絕共他於鬼屋遊樂後,男友承諾會保護她時,她就認為男友到時保護不了她,更指「到時去到隻眼都唔知飄左(咗)去邊,仲話保護我!」。因此,女方質疑男友此舉「有病」,更擔心主題公園的鬼屋設施會嚇壞父母,直斥男友「做咩要捉我父母陪你一齊去?」。

原post尾段提到男友已經直接跟父親傾電話,相信是不經女方直接約去樂園鬼屋,又說可以有消費券可用。

 

►App《U TV》專區超過50個自家製節目任睇

帖文出街後,不少網民反指相處到玩得埋,係好事來(嚟), 少一點煩惱 認為男方此舉可以與未來岳父岳母相處更融洽之餘,也能帶滿足兩老想玩鬼屋的心願。除此之外,女方更被網民斥責因為自己細膽不想去,及其不理解萬聖節「被嚇的文化,而漠視父母一直想去體驗鬼屋的想法,指出「反而個女唔了解自己父母...」,亦有人指「叫埋“老人家”去有咩問題?」,認為遊玩心態不分老幼,帶上父母玩完全無問題,反嘲女方是「聽起來, 是一個霸道, 唔講道理性, 無咩邏輯既(嘅)港女... 好似你有公主病....」。

圖片及資料來源:香港討論區 

 

 

 

萬聖節2022|海洋公園哈囉喂全園祭2022登場!5大神秘詭異體驗/惡靈廢墟/含怨鬼嬰/潛逃太凶艙

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓