好人好事|港男送外賣遇婆婆倒地不起 一個機智舉動迅速救人獲盛讚

文: 程家健
2024.02.29

送外賣意外救人一命!一名港男發文分享日前到一個公屋單位送外賣,未料屋主婆婆因跌倒在地未能開門,而他因鐵閘上鎖無法入屋救人,隨即轉向鄰居求助,並致電替婆婆叫外賣的家人,獲網民大讚應變能力高,亦感恩婆婆遇到他。

同場加映:
管家王|沉淪毒癮住劏房40年 昔日古惑仔做劏房導賞員

該男網民本周二(27日)在Facebook群組「香港啤酒關注組」中發帖,表示當晚送皮蛋瘦肉粥和鮮蝦腸粉外賣到一個舊式天井公屋單位,他到達單位門口後見到鐵閘關住,但大門大開,裡面沒有開燈,僅開著電視機,故環境較暗。

事主當時朝屋內叫道「你好呀,送外賣!」隨後傳來一把微弱的女人聲音:「等陣......我郁唔到,我跌倒,拎唔到鎖匙呀!」他隨即往屋內望去,發現一名婆婆跌倒躺在地上,令他大吃一驚,但他提醒自己要冷靜處理,並告訴婆婆:「得得得,你郁唔到唔好夾硬郁,我會幫你!」事主馬上向鄰居求助,一對夫婦立即衝出來幫忙,但因鐵閘上鎖開不到,他便致電替婆婆叫外賣的客戶,並憶述他跟婆婆家人和鄰居的對話。

↓ 點 擊 圖 片 放 大 ↓

談及當天的經歷,事主坦言當時很大壓力,

「我真係嚇倒,但要冷靜,我一定要幫佢!嚇死我喇,收工啤食口煙定定驚先。」

網民:好彩婆婆遇到你

不少網民看到帖文後,均留言感謝和稱讚事主的善舉,指如他沒有發現婆婆跌倒,後果恐不堪設想:「真係要畀個叻叻你」、「好彩婆婆遇到你咋」、「師兄應變能力滿分啦」、「真係多謝你的大愛,多一點愛世界更美好」、「老人家如果冇人發現,分分鐘凍死。我朋友阿媽又係冬天喺廁所沖涼跣倒,咁就凍死走咗。師兄你真係救人一命,功德無量。婆婆真係好彩,遇貴人」、「我爸當年都係暈咗再失溫走,師兄真係救咗老人家一命」、「師兄,你今日救咗一個家庭,好犀利,好過$1,000外賣仔好多」。對此事主感謝網民的留言,「多謝大家,我唔太識怎樣講,我幫到就幫啦」。

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓