$100食到乜?精選5大平價聖誕大餐

2015.12.16

有無諗過$100喺聖誕節可以食到乜?小編精選出五個$100以內的聖誕大餐,推介給平時最知慳識儉嘅你,等你可以繼續用平價享受聖誕。

 

第 1 站 IKEA宜家家居

可能被聖誕幸福的氣氛感染,街上一pari pair情侶都表現得特別sweet <3
 
蜜運中的戀人,食物是配角,對面的另一半才是真正的主角。(好像太肉麻…)
 
IKEA的美食一向價格親民,質素不俗;今年餐廳特別推出冬日系列有火雞意粉、聖誕火腿等,幾十元就有交易,追加多份$9芝士窩夫、,食完再行家品部,幻想一下未來的生活,低消費,大滿足!
 
冬日系列美食介紹 >>按此<< 

第 2 站 Balencia Bakery & Cafe

聖誕節的下午,女生們不如約三五知己的歎份下午茶!

Balencia最近與Francfranc合作推出的Balencia x Francfranc 二人下午茶,除西餅麵包之外,亦有三文魚牛角酥、吉士泡芙、馬卡龍等,每份只售$148。不過下午茶限量發售,怕撲空的話就預先打電話去問問吧~

下午茶介紹 >>按此<<

第 3 站 吉豚屋

聖誕假期氣溫再次下降,凍冰冰,最適合同一班朋友Shabu Shabu,一班人烚下烚下氣氛特別好。

吉豚屋的「豚肉山鍋定食」,每份定價$69,有兩款口味選擇之餘,豚肉山份量十足,完全滿足食肉獸,下晝2時半起就有得食,提早過聖誕!

豚肉山鍋介紹 >>按此<< 

第 4 站 Go Full

不知道從何時開始,「煲韓劇」成為了一眾媽媽每日必做的事,迷OPPA、熟悉劇情的程度分分鐘厲害過班韓迷妹妹。

想做個孝順仔女又不夠budget帶家人去韓國旅行,不如一家人去成餐韓式火鍋;人均$84,一次過嚐盡地道韓湯鍋食、火鍋及飯麵拌食,抵食!

一鍋三食韓式火鍋介紹 >>按此<<

第 5 站 McDonald’s Next

一個人過聖誕,去到餐廳見到隔離枱成雙成對,總會有點葡萄。飯始終要食,與其一個人留在家中食公仔麵,不如去可能是節日中最多「一支公」的餐廳—麥當勞。

月前全港首間麥當勞概念店開幕,聖誕就食得「豪氣」一點,叫一份價值$40的自選沙律吧,加多份分店限定的雜莓窩夫亦不超過$100!

「誰又騎著那鹿車飛過
忘掉投下那禮物給我
凝視那燈飾 只有今晚最光最亮
卻照亮我的寂寞~」
 
祝你在下個聖誕來臨之前,尋找到一個會與你分享魚柳包的另一半。
 
全港首間麥當勞概念店介紹 >>按此<<

活動資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】日清盈優青汁套裝!↓

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓