【假日好去處】放假落雨都唔怕!5大室內活動推介 工作坊/烘焙班/攀石/模擬飛行駕駛體驗

文: Eunice Lam
2020.09.13

難得假期想與家人朋友外出放鬆,卻遇上壞天氣,打亂了一早計劃好的戶外行程。不過大家也不用失望,除了戶外活動外,還有很多值得去的室內地方。以下為大家整理了幾個室內活動好去處,例如工作坊、烘焙班、攀石等,趁周末假期可以同家人朋友去玩啦!

第 1 站 永生花擴香石工作坊

永生花擴香石是一種安全又節能的擴香方式,不用點火加熱也可以散發香味。大家可以考慮參加永生花擴香石工作坊,親自挑選心儀的乾花,配搭出獨一無二的永生花擴香石,無論送禮還是自用也同樣合適,有興趣的朋友快啲>按此<預訂。

 

地址:觀塘成業街16號怡生工業中心B1B27

即睇全文介紹

第 2 站 土耳其馬賽克燈工作坊

土耳其馬賽克燈工作室Mosaic Art Studio推出工作坊,讓大家自行設計玻璃瓶上的圖案,親手貼上小珠粒和玻璃碎片,在專業的土耳其導師帶領下,大家也可以輕鬆製作出土耳其馬賽克燈,有興趣參與工作坊的朋友快啲>按此<報名啦!

 

地址:九龍觀塘駿業里8號世貿大樓705

即睇全文介紹

第 3 站 卡通點心DIY烘焙工作坊

如果大家想親自下廚整一些可愛的小甜品,可以考慮參加卡通點心DIY烘焙工作坊,多個人氣卡通角色包括反斗奇兵Toy Story、角落生物、迪士尼魔雪奇緣Frozen的造型任你選擇。親自為家人製作饅頭和餅乾,就食得更加安心啦!烘焙工作坊約3小時價錢由$600至$725,有興趣的朋友可以>按此預約<,可以帶埋小朋友或約埋朋友一齊參加!

 

地址:荔枝角青山道489-491號香港工業中心C1C17-18

即睇全文介紹

第 4 站 Wings Flight Academy 模擬飛行駕駛體驗

太長時間沒有乘搭飛機去旅行,不妨參加Wings Flight Academy模擬飛行駕駛體驗,學習在駕駛艙控制飛機起飛、降落、滑行的技巧,更可自由挑選不同的機場及天氣狀況,大人小朋友都可以參加!>按此購買<

 

地址:荃灣沙咀道364-366號萬象工業大廈1905

即睇全文介紹

第 5 站 Climbing Park 攀石場

位於沙田的Hong Kong Climbing Park佔地25000呎,設有三個攀爬園區,共有超過100條8至10米高路線,供不同程度的朋友挑戰。較有經驗的朋友可選擇極限忍者園區,設有10個關卡的極限運動區,考驗攀爬者的體能耐力,大家不妨去挑戰吓啦!

 

地址:沙田城門河畔富豪花園

電話:3708 9075

資料及相片來源:Hong Kong Climbing Park

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓ 【您去玩我找數】勁送$1000旅行資助金💰↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓【免費送🎁】SPY x Family藍牙音箱!↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓