「我個髮夾又不見了!」生活中總會無故消失的12件物件

文:
2015.09.14

幾年前,宮崎駿動畫《借東西的小矮人- 亞莉亞蒂》講述世上的小矮人經常趁人類不注意,就偷走日常用品。而根據我做了廿幾年人的經驗,我肯肯定就算小矮人不存在,都一定有小黑洞係我屋企,並將各種生活用品偷走!

1. 髮夾

一直都有流傳——「髮夾會自然消失」。髮夾係世界上最神奇嘅事物,因為無論你買幾多,最後全部都會不翼而飛。由於髮夾長期位於失蹤物件榜榜首,我有理由相信這個黑洞係由髮夾製造商整出來。到底要買幾多打返先夠?

平平地,可以去$12店買盒髮夾。另看《平嘢都有好!嚴選Aeon $12店性價比之皇》。 

 (圖:dhgate.com

2. 筆

筆嘛,係你無需要時就會就係你面前,但當你要用佢時就一定搵佢唔到。加上佢絕對係有借無回頭之首。喂明仔,我上次借比你支筆呢?

(圖:poketo.com

3.指甲鉗

指甲一星期剪一次,話長唔長,話短唔短。但當你要搵時,總係唔知比邊個攞咗。

4. 襪

為什麽襪每次都會唔見一隻?計我話,識買一定買純情小白襪,就算唔見左都唔會太傷,而且可以把兩隻單隻湊成一對。

(圖:theodorerobertcowellnelsonbundy.com

5.眼鏡

無論係沖涼、休息定瞓覺時,你總會放低眼鏡。但一個月總有幾次,你會唔記得自己把眼鏡放!如果你近視深的話,無咗眼鏡你咩都做唔到。

6. 鎖匙

有沒有試過,當係你衝緊出門口,臨門一腳先會發現鎖匙竟然唔見咗!結局一係返工遲到,一係放工無門口入,你會揀邊樣?

7.橡筋

無論係扎頭髮用的橡筋,定係文具用的像筋,總係買完一大堆返來就唔見晒,到底去咗邊?

(圖:balajistitchwire.com

8. 耳環

豆豉咁大粒又價值不菲嘅耳環唔見咗,可能就係關係破裂的導火線。

9.耳機

我個耳機唔見咗,連返工唯一的娛樂都無埋,點算!

10.遙控器

如果你屋企個機頂盒無得手動轉台,如果不幸地屋企個遙控器唔見左,而電視又正在播《賽馬直擊》,咁就真係rip啦。就連梳化罅、枱底等十年都唔掃一次嘅地方,都會比人翻晒出黎,搞到全屋塵土飛揚。

11.手機

唔見手機時,很多人會選擇打電話給自己。但如果你的手機調成靜音模式,那就……放心吧,總會搵到?

(圖:apple官網)

12. 錢

唔知點解,總係成日唔見錢!

(圖:旅發局) 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】健之堂袪濕茯苓艾草足貼!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓【限時搶⚡】Louiscocoa鳳梨啤酒口味可可即沖營養代餐奶昔!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓