最新設計開合餐檯 四段變形玩味十足 登陸HOME 21

文: Mo Mo
2017.10.19

餐桌是家中最能聚集親朋戚友的地方。一家四口分享在學校或公司發生的趣事;新婚夫婦為對方預備浪漫燭光晚餐;一班朋友聚聚舊開Party。要滿足咁多種使用需求,好多人都會選擇買省位方便嘅開合餐檯。HOME 21推出多款意大利原裝入口開合餐檯,不論設計、用料或作工細節均是非常講究,必定有一款合你心意。

MILANO開合餐檯能四段變形,用法簡單而且非常實用,備有雪白色、水泥色及啡木色供選擇。 

意大利原裝進口嘅MILANO開合餐檯,長度可從半米延伸至近兩米,可由茶几變為供28人使用的餐檯。開合方式相當簡單,其中開合支架結構係使用意大利製造的鋁合金,承重高達50公斤,令餐檯即使完全打開亦十分穩固,中間唔駛額外的檯腳支撐,唔只睇上去更大氣,使用上亦更便利,一啲都唔怕阻腳。

愈嚟愈多人唔再只關注家具嘅實用性,更加著重傢俬嘅外觀、作工細節,配合住宅嘅整體風格,務求有個真正屬於自己嘅安樂窩。幾款開合餐檯走簡潔風,顏色柔和且造型時尚優美,適合不同的裝潢設計。 

GIOVE開合餐檯,簡潔鵝蛋型外觀設計加上啡色鋼化玻璃檯面,更防刮耐磨。

MAKSIM開合餐檯,偏深啡色的橡木紋檯面搭配啞色金屬支架結構,走非常流行的簡潔路線。 

值得一提的是,HOME 21介紹嘅各款餐檯面質感都非常特別,唔只有常見嘅鋼化玻璃,更有陶瓷及木紋材質可以選擇,較特別嘅係BISTRO開合餐檯嘅石材質感檯面。市面上開合餐嘅石材檯面多會過重,開合組裝時非常唔方便。BISTRO開合餐檯保留石材質感,設計得較為薄身,咁就又型又實用啦! 

BARCELONA開合餐檯,西班牙進口的陶瓷檯面,抗刮耐磨,色調以淺白色為主,低調而奢華。

BISTRO開合餐檯,防刮石材質感檯面,檯面設計較為薄身,視覺上令住宅環境更通透開敞。

啱啱上車或者屋企裝修想買新餐檯,非常推介HOME 21提供嘅選擇。不但有唔同嘅外形大小可供各種使用需求,用料方面亦絕不馬虎。想有一個時尚嘅住宅風格,又想屋企多啲空間,就快啲去HOME 21揀返張啱自己嘅開合餐檯啦! 

 

想了解更多,亦可親臨HOME 21 MegaBox旗艦店:

地址:九龍灣MegaBox L6 6號舖

電話:2177-2268

網址:www.home21hk.com 

Source: Home 21 

活動資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【食在社群】免費請您食Buffet!↓

↓五星級酒店Buffet,品嚐環球美食!↓

↓五星級酒店Buffet,品嚐環球美食!↓

↓【社群送禮】出發賞櫻送旅行現金!↓

↓日本GO!輕鬆帶走,000現金券↓

↓日本GO!輕鬆帶走,000現金券↓