蠟筆小新搞鬼造型藍芽喇叭登場!跟住音樂扭Pat Pat跳舞

文: 劉紀彤
2018.05.17

韓國品牌10x10最近推出《蠟筆小新》五位角色造型的藍芽喇叭,角色包括有小新、妮妮、風間徹、正男和阿呆!佢哋每一個都變身成方形頭,表情鬼馬,得意又搞笑。而最特別的地方是喇叭在播歌時,蠟筆小新等角色仲會跟著音樂扭PatPat跳舞,左扭右扭好搞鬼!喇叭細細個,唔用的時候放枱面做擺設都好靚,小新粉絲們要出動啦!

每個藍芽喇叭高9.3cm,寬6.6cm,細細個拎出街都好方便~

 

角色的嘴巴旁邊是麥克風,頭後部份是喇叭。

 

最特別是喇叭播歌時,蠟筆小新等角色會跟著音樂左扭右扭,好搞鬼!

 

而且側邊的喇叭開關仲可以調整快、慢舞速或暫停。

 

喇叭只需用usb便可以充電~

 

《蠟筆小新》五位角色變成方形頭造型,有小新、妮妮、風間徹、正男及阿呆!

 

 

每款《蠟筆小新》系列藍牙喇叭韓國官方售價39900韓元,大約是港幣$293。大家可以瀏覽>>韓國10x10官網了解更多產品詳情。如果有興趣購買的粉絲們可以搵代購>>40 Korea Garden 韓國生活百貨

 

圖片來源:韓國10x10官網

活動資訊

  • 地址 韓國代購/40 Korea Garden 韓國生活百貨

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓