【尖沙咀美食】文青Cafe風格印度餐廳 玩味造型餐盤配地道印度菜

文: TenTen
2018.07.13

如果想在香港吃印度菜,除了重慶大廈,還有其他選擇!在印度有65年歷史的餐廳Kailash Parbat最近在尖沙咀開首間香港分店,以Fusion天然印度素菜為主打,還有多款特色小食,可以一嘗咖喱配薄餅以外的清新印度菜。

餐廳裝修走文青風格,和一般印度菜餐廳截然不同。

Kailash Parbat以印度天然素菜元素作主軸,走Fusion風格,素食者都可以試試。另外部分餐盤器皿以交通工具為造型,好過癮,想知邊樣菜式可以用到特式器皿,不妨先問問餐廳侍應。

孟買麵條(Bombay Bhel Puri)$70

bombay vada pav $65,是印度當地的漢堡包。

Sindhi pakoda(香炸辣椒)$60

Punjabi Samosa (巨型咖哩角)$70

十分足料!

Ragda pattice $75,口感略似薯餅,相當厚實,相信小朋友都會鍾意。

Veg Manchurian (DRY) $80,入口似肉丸,其實是以椰菜加麵粉製成。

Pav Bhaji $70 以蕃茄蓉加上芝士配麵飽,微酸不辣,好開胃。

Paneer Tikka Lababdar $85,印度咖喱配上大大舊芝士,不辣但十分惹味,推薦!

Ragda Dahi Puri (脆口炸泡芙波)$80

脆口炸泡芙波再淋上乳酪,酸酸甜甜,充滿特色。

食印度菜一定唔少得Naan(烤餅),Kailash Parbat的Naan就有幾款口味。

有原味的roti/naan$25及Stuffed paratha芝士$45,原味的烤餅更為軟熟。

Patiyala lassi(芒果乳酪特飲)$49

Namkeen pink peru(番石榴特飲)$49

活動資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】健之堂袪濕茯苓艾草足貼!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓【免費送🎁】SPY x Family藍牙音箱!↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓