多功能太陽眼鏡型格登場 打電話/帶路/聽歌/傳短訊

文: Toby Mok
2018.07.11

夏天又就快到,好多人出街都會戴太陽眼鏡,一來可以保護雙眼,二來可以用作裝扮之用。不過如果話俾大家聽太陽眼鏡已經不止有遜太陽的功能仲可以做到電話大部分功能,大家又點睇呢?外國最近就發明了一款智能太陽眼鏡,有齊聽歌、講電話、帶路send短訊等功能於一身。以後帶一副太陽眼鏡出街就可以有埋電話的功能,超方便。

太陽眼鏡採用骨感傳導技術,大家可以不用戴耳機都聽到音樂,而且技術可令音樂直接傳入耳中,減少對身邊的人的騷擾。

而操控太陽眼鏡的方法亦十分簡單,眼鏡兩旁採用輕觸式設計,大家只要輕輕按眼鏡腳就可以控制眼鏡。

眼鏡可以用藍牙連接手機,所以可以做到用Google map導航,用Siri或者Google Assistant查資料等功能。

眼鏡亦內置無線咪,大家可以用眼鏡接聽或者打出電話。

產品採用防水物料,戴住去沙灘或者泳池游水都得。

太陽眼鏡框有5款顏色俾大家揀,包括黑、白、灰、青綠同粉紅色。用家亦可以因應自己需要而轉換鏡片顏色。

而且重量只有45g,同一般太陽眼鏡差不多。

這款智能太陽眼鏡售價為$119美元,約$933港元,有興趣的朋友仔可以趁夏天來之前買定一副。<按此預訂

資料及圖片來源:Zungle


 

活動資訊

  • 地址 Zungle官網
  • 人均消費$800以上

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓