【銅鑼灣好去處】B.Duck茶樓主題限定店登陸時代廣場 點心造型精品/3大影相位

文: Toby Mok
2018.11.07

銅鑼灣Log on最近有以B.duck為主題的期間限定店,pop up store以茶樓為主題,推出多款點心造型的B.Duck產品,有蝦餃燒賣造型 B.Duck公仔、點心造型暖枕、吊飾等等,部分產品仲係首次開賣。現場仲有多個影相位,B.Duck 仲會定期去期間限定店巡鋪,有機會仲可以同B.Duck影相!

現場有多個影相位俾大家同B.Duck 影相,期間限定店的裝修亦富有港式茶樓的特色。

暖手枕,軟綿綿超舒服!

蝦餃同燒賣造型的B.Duck毛公仔,搞鬼又得意。

仲有多款點心造型的B.Duck鎖匙扣,全部圓碌碌好可愛!

化妝袋、T shirt同Tote bag

凡買了T shirt同Tote bag 的顧客仲可以免費揀選2個熨章熨在產品上。

仲有副限量150套的麻雀套裝,麻雀的花、一筒、白板同籌碼等都有B.Duck嘜頭,非常特別。

B.Duck 亦換上聖誕服飾同大家見面。

B.Duck款式雪糕車

買完嘢仲可以用B.Duck點心紙儲印仔,一共有7款印仔,全部都好有特色

當然仲有其他產品啦!

B.Duck的粉絲記得唔好錯過啦!


 

活動資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】日清盈優青汁套裝!↓

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓