【元朗美食】元朗新開泰式船麵店 泰國直送食材+牛骨湯底熬足十二個鐘

文: LorLor Lee
2018.11.20

香港有不少地方都可以食到泰國菜,而鐘意食泰國船麵的朋友,不妨可以試下最近元朗新開的泰式船麵店。餐廳的船麵湯底都是以牛骨熬成,熬足十二個鐘,味道好濃郁!加上所用食材大部分都是泰國直送,不單止有船麵,還有多款泰式小食,可以食到泰國地道風味。

餐廳的裝潢是由老闆與兩位設計師製作,好有心思!餐廳還會播放泰文歌,讓人彷如置身於泰國的感覺,好有氣氛。

餐廳的船麵湯底都是以牛骨熬成,熬足十二個鐘,味道濃,帶點牛肉甜味。

牛肉船麵($58),牛腩燜得好軟腍,還有泰國牛丸,牛肉味重。

每碗船麵都有正宗炸豬皮,香脆可口!

豬肉船麵($52),都有泰國豬肉丸,口感彈牙。即使是豬肉船麵,湯底都是牛骨熬成,所以唔食牛的朋友要注啦。

餐廳除了有船麵,還有多款泰式小食。

火辣阿嫂青木瓜沙津($38)跟足泰國當地正宗做法,比較,充滿泰國風味。

3式雞翼拼盤($58),有齊酸辣、香茅魚露、紅咖哩,一次過食勻三款雞翼口味!

飲品方面,當然要歎杯泰式奶茶($24),這裏的奶茶較正宗的泰式奶茶沒有那麼甜,甜度恰到好處。

另外,仲可以歎到泰國直送的象啤($22)

經過元朗不妨可以試下!

 

活動資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【食在社群】免費請您食Buffet!↓

↓五星級酒店Buffet,品嚐環球美食!↓

↓五星級酒店Buffet,品嚐環球美食!↓

↓【免費送🎁】DPM點對點®床褥!!!↓

↓ 仲會幫您度身訂造出最適合的床褥 ↓

↓ 仲會幫您度身訂造出最適合的床褥 ↓