老公老婆齊齊扮靚迎新年

文: Canice
2020.01.15

臨近農曆新年,大家都好忙。忙大掃除、忙辦年貨、忙封利是。身為人妻,更要做facial,希望以最佳狀態見人。自己靚靚之餘,千萬不要忽略另一半的儀容,特別是他頭上的白髮,免得於大節日失禮人前!

亮麗黑髮減齡又有型

揀染髮劑和揀老公一樣大有學問,髮色自然明亮是基本,更要快捷方便!推介用連續24年日本NO.1男士染髮品牌*MEN'S BIGEN美源男士,分別有自然黑色、深棕色及自然棕色三款選擇,效果自然,簡單易用,只需一按即可同時擠出2種乳霜,無須混合便可梳染;梳染後,只需5分鐘就可完全覆蓋白髮^,加上附有為男士專用的染髮梳,其細密齒狀設計連髮線及髮鬢的位置都可輕易染到,完美遮蓋髮根,即使在家中染髮都有理髮店的效果,而且一支的份量足夠給短髮男士染全個頭2次,CP值極高,老公變得年輕又靚仔,自然一家人高高興興過新年喇!
 
有自然黑色、深棕色及自然棕色三款選擇,總有一隻顏色適合你。

輕輕一按,將染髮霜擠壓到專用染髮梳上,由白髮較多的部份開始塗抹,再均勻地塗抹於所有頭髮上。等待5分鐘便可徹底清洗,然後再用洗頭水及護髮素洗頭即可。

 
5分鐘,即可擁有一頭自然、亮澤又烏黑的頭髮,即時減齡,靚靚仔仔過新年!

*INTAGE SRI 1995/12-2019/11 男士染髮市場MEN'S BIGEN品牌累計銷售額
^將染髮霜塗抹頭髮後放置5分鐘


Source: MEN'S BIGEN

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓