【大角咀美食】大角咀新開綠白色日系Cafe 歎特色咖啡/日式定食/柚子芝士蛋糕

文: LorLor Lee
2020.06.14

大角咀最近有一間新開日系咖啡店「浮生」進駐,以綠白色及木系為主調,落地玻璃設計透光感十足。店舖以浮生若夢為概念,希望食客來放鬆一下擺脫煩惱。Café提供各款日式食品,例如不同口味的飯團,亦有各式特調咖啡飲料如西西里咖啡、咖啡炸彈等,賣相精美,假期又多一個休閒的新地方選擇~

大角咀新開綠白色日系咖啡店Café 「浮生」,裝潢風格簡約精緻,落地玻璃引進自然光,照亮木質主調的室內。店內加入文藝詩意元素,不時放映分享短詩,氣氛舒適休閒。

店舖11:30am後開始提供各式日式食物,飯團的口味選擇多。食客可選擇不同套餐,例如可以飯團搭配1款主食及2款配菜。($78)

主食方面有關東煮、豚肉角煮、照雞雞肉,配菜方面就有和風豆腐、骨附腸、醬油蛋、金平牛蒡等等,選擇豐富。

七味吞拿飯團($22)

同時亦有不同麵食提供,例如和風豆乳雜菌烏冬、夏日限定的味噌燒雞冷拌烏冬等。

冬蔭功蝦肉拌烏冬($68)

店內的飲料選擇亦十分豐富,除了有EspressoLatte ($40)等大眾化咖啡選擇外,亦有特色咖啡如西西里咖啡($78)、咖啡炸彈($48)、滴漏咖啡等。

除此以外,非咖啡飲品有產自委內瑞拉85%朱古力($58)、鮮奶伯爵($42)、鮮奶抹茶等。

活動資訊

  • 地址 大角咀晏架街8號活託邦地鋪
  • 人均消費$51 - $100
  • 開放時間試業期間星期一至日9am-7pm

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓