【旺角美食】帝京酒店KITKAT主題下午茶回歸 海鹽焦糖朱古力蛋糕/綠茶芝士慕絲

文: LorLor Lee
2020.06.18

鐘意食Kit Kat嘅朋友注意啦!帝京酒店型格餐廳酒吧Lion Rock推出了與Kit Kat聯乘的甜點下午茶,各款都賣相精緻,睇得又食得,啱晒大家係ig打卡,各款精緻鹹甜美點包括有海鹽焦糖榛子朱古力蛋糕、綠茶芝士慕絲條、香煎帶子配三文魚籽等等,每款都由大廚精心炮製及擺盤,別具心思。

帝京酒店型格餐廳酒吧Lion Rock的大廚選用各式優質材料創意炮製甜點,並加入不同口味的Kit Kat朱古力作配搭。

下午茶提供了各款精緻鹹甜美點,包括有海鹽焦糖榛子朱古力蛋糕、紅桑子雲尼拿蛋糕、綠茶芝士慕絲條、草莓紅寶石朱古力慕絲杯、香橙草莓杯子蛋糕、香煎帶子配三文魚籽、碎吞拿魚腩配黑魚籽、燒牛肉多士配山葵乳酪及兩款夏日特飲;其中的海鹽焦糖榛子朱古力蛋糕外型特別,以鮮紅色的巴士造型非常搶眼,而且蛋糕足足有五層,餅底加入了 Kit Kat 朱古力令味道更豐富,中間分別是朱古力蛋糕、焦糖慕絲及榛子和朱古力軟心,面層是巴士造型糖皮,絕對是大廚心機之作。另一款以迷你手袋為造型的是紅桑子雲尼拿蛋糕,外至可愛之餘,紅桑子蛋糕由紅桑子果肉混合雲尼拿忌廉而成,味道又甜又酸,餅底都加入了 Kit Kat朱古力,非常值得一試!
凡於推廣期內,客人凡惠顧兩位用套餐,可獲贈Kit Kat朱古力造型抱枕兩份。

活動資訊

  • 日期2020年6月15日 - 2020年7月31日
  • 地址 九龍太子道西193號帝京酒店3樓
  • 人均消費$201 - $400
  • 開放時間中午12:00 – 晚上11:00(星期日至四及公眾假期) 中午12:00 – 凌晨12:00(星期五、六及公眾假期前夕)

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓