彩虹戚風蛋糕+迷你冬甩烘焙包!$198有齊全套材料直送上門 在家自製甜品下午茶

文: 劉紀彤
2020.07.24

新冠肺疫情持續,大家都減少外出,有更多時間留在家中!放假係屋企有時間唔少人鐘意整甜品,令早前唔少烘焙店的麵粉、酵母等材料缺貨,而且出面買齊各色各種的材料價錢都唔平。如果想整甜品又懶得出去買材料,可以考慮一下網購平台kkday的彩虹戚風蛋糕、冬甩DIY烘焙套裝,一包$198就有齊所有材料連食譜教學直送上門,輕輕鬆鬆就可以係屋企自製甜品做下午茶!

彩虹戚風蛋糕烘焙DIY套裝>>按此購買<<

彩虹戚風蛋糕早前人氣爆登,睇得又食得!而彩虹戚風蛋糕烘焙DIY套裝一set提供4個蛋糕模,令蛋糕焗完無需再切片就可以整出四層唔同顏色,更加整齊及厚薄平均,十分貼心!除了彩虹戚風蛋糕,用同一set烘焙DIY套裝亦可以整水果忌廉蛋糕! 

冬甩烘焙DIY套裝>>按此購買<<

平時的冬甩用油炸,如果想更健康可以在屋企自製焗冬甩,再沾上朱古力、糖果裝飾,又靚又好味,仲可以畫上卡通造型,同小朋友一齊整都得!

提提大家,購買前請留意各網店或平台之條款及細則,並須自行承擔網購風險。貨品數量有限,售完即止。

 

圖片來源:KKDAY

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓