香港超市都買到!日本北海道品牌Mireica迷你版巴斯克芝士蛋糕

文: LorLor Lee
2020.10.27

今年的年度甜品不得不提近期大熱「巴斯克芝士蛋糕 Basque Burnt Cheesecake」,燒焦的面層配搭流心芝士內餡,入口香滑濃郁!最近City'super超市引入了一款日本北海道品牌Mireica的急凍迷你版巴斯克芝士蛋糕,各位甜品控咪錯過喇!

香港City'super超市最近新引入日本北海道的Mireica巴斯克蛋糕,採用北海道與澳洲的忌廉芝士,更加入新鮮製作的北海道純鮮奶油,口感豐富清爽,不會過分甜膩。提供兩款大小蛋糕選擇,分別有正常版及迷你版,同朋友share或自己歎都得!Click圖睇睇蛋糕價錢:

食用小貼士:「食用前至少8小時,將蛋糕從冰櫃(-18 ℃或以下)轉移到雪櫃(10 ℃或以下)內,口感最佳。」

圖片來源:FB@city'super official pageみれい菓

活動資訊

  • 地址 city'super
  • 人均消費$51 - $100

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓