【紅磡美食】紅磡養生足料砂鍋米線!超濃稠蟲草花膠雞湯米線/波士頓龍蝦米線/九宮格過橋米線

文: Elly Lee
2020.11.29

不少香港人都很喜歡吃米線,最近紅磡新開一間主打養生和足料湯底的麵店「原作養生湯米線」,食米線之餘,仲可以飲埋個湯底。用砂鍋盛載以保持溫度,有逾14款足料湯底選擇,包括人氣之選的蟲草花膠雞湯、招牌海龍皇湯、重慶酸辣湯等,全部均用上新鮮食材熬煮。小店的超濃稠招牌雞湯用上30隻本地新鮮三黃雞,再加入金華火腿、豬骨等材料熬製8小時,真係超足料!即刻睇下有啲咩好食啦!

不少人為了這碗小店招牌「蟲草花膠雞湯配米線」($68)慕名而來!米線爽口滑身,湯底濃稠,味道鮮甜。花膠和雞件份量多。大大塊的花膠口感爽彈,更很吸湯汁,食落很滋味。雞件新鮮,口感嫩滑。以這個價錢來說,整個米線的性價比極高。

招牌雞湯之所以如此濃稠好飲,原因是小店用足材料和心思熬煮。用上30隻本地新鮮三黃雞,再加入金華火腿、上肉、豬骨等材料熬製8小時。

招牌海龍皇湯配米線($138)同樣非常受歡迎。湯底主要選用新鮮波士頓龍蝦、海蝦、蜆肉等材料熬煮,非常濃郁。配料更加入帶子和帆立貝,味道倍加鮮甜。

這份豪華版過橋米線($108)用上招牌雞湯,配上用9宮格盛載的9款食材,有鮑魚、花膠、桃膠、惹味炸醬等。食材分先後次序加入湯,由左上角開始,以確保口味層次感。

小食方面,有惹味麻辣鴨血($68),口感腍滑,而且吸汁。

更有比較少見的油醋海折花($58),比一般吃到的海哲頭,這個的味道明顯較為爽甜,有嚼感。

即叫即整的鹹蛋黃炸雞翼($50)夠晒新鮮熱辣。沾滿金黃鹹蛋黃醬,好邪惡啊!

活動資訊

  • 地址 紅磡必嘉街120號黃埔花園三期翠楊苑地下34號舖
  • 人均消費$51 - $100
  • 開放時間星期一至日 11:30am -10:30pm
  • 電話2865 0022

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【食在社群】免費請您食Buffet!↓

↓五星級酒店Buffet,品嚐環球美食!↓

↓五星級酒店Buffet,品嚐環球美食!↓

↓【社群送禮】出發賞櫻送旅行現金!↓

↓日本GO!輕鬆帶走,000現金券↓

↓日本GO!輕鬆帶走,000現金券↓